A nebyl by to Misha, aby samozřejmě auto neposlal na ring. Zvládl dvě kola i když v tom prvním bylo kolo ovlivněno značným počtem žlutých vlajek. Druhé kolo je ale nepřerušené a auto se ukáže v maximálním výkonu. Misha zmiňuje, že auto má extrémní množství gripu, což je i právě excelentnímu torque vectoringu, kdy se výkon v zatáčkách přenáší vždy na nejvíce zatížené kolo. Dokonce se chvíli drželo i Porsche gt3 cup. Ostatně, podívejte se sami.
A tenhle golf není jen tak ledajaký „daily“, ale unikátní swap za 2.5 tfsi pětiválec s DQ500 převodovkou – čili kompletní drivetrain z audi RS3 8Y. Vyladění provedli v @unitronic – hlavně „flex fuel stage 2“ díky kterému tam lze nalít i ethanol a zvednou ještě dost zásadně výkon. Následně auto dostalo klasické nutnosti jako intercooler, sání, downpipe. Podvozek kw clubsport, brzdy z RS3 a H&R stabilizační tyče. No a zakončené to je sedačkami Recaro. Jedná se už o poměrně legendární motorizaci. A docela výrazně se spekuluje, že VW chystá jako absolutní vrchol řady Golf právě tento motor. Dostaneme tedy někdy v budoucnu peak celé řady. Následně, jak to tak vypadá, se díky regulacím Evropské Unie přejde na hybrid/elektro.
Počti si něco dalšího:
Jak připravit auto na zimu?
Jak připravit auto na zimu?
Summer Cruise 2025 – Svitavy